torstai 10. tammikuuta 2013

TOP-jakson loppuraportti/päätelmät

Viimeinen TOP-viikkoni on sujunut aika rauhallisesti, kiireellisiä hetkiä tietysti on ollut jonkin verran, mutta niistäkin olen selvinnyt ihan hyvin.


Koko harjoittelu-jakso on sujunut erittäin hyvin.

Olen oppinut tämän jakson aikana hallitsemaan kassajärjestelmän ja paljon yrityksen sisäistä tietoa ja toimintatapoja.

Olisin halunnut oppia enemmän yrityksen muusta toiminnasta ja tapahtumista.

Olen tehnyt paljon asiakaspalvelutehtäviä, liikkeen visuaalista kunnostusta, siistimistä ja ylläpitämistä.

Vähän olen tehnyt visuaalisen ilmeen muutossuunnitelmia, eli olen lähtenyt tekemään melkein kaikki muutostytöt niin sanotusti "lonkalta heittämällä" tyylillä.

Visuaalinen myyntityö OmniaShopissa on tuotteiden erittäin näkyvästi esillepano, vahva asiakaspalvelu  ja erittäin hyvä tuotteiden tietotaito.

Antti-Pekka Leppänen, Merkonomi, Liiketalouden perustutkinto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti